Do wykonania konstrukcji burtowej nieodzowną częścią są słupki burtowe. Grupują się one na montowane z przodu lub z tyłu w odmianie prawej lub lewej oraz montowane z boku. Produkowane są one w różnych wysokościach tak aby można było dobrać je do wysokości burt. W uzależnieniu od przeznaczenia konstrukcji instaluje się słupki stałe lub odpinane. Do słupków odpinanych istotne jest zamontowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Wszechstronna oferta umieszczona jest w witrynie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX montowane są przy najbardziej typowych zabudowach o maksymalnej wys. 60cm. Boczne i tylne posiadają funkcję wypinania co ułatwia ekspresowy dostęp do całej skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które zawierają aluminiowy korpus. Wytwarzane są jedynie w wersji montowanej z boku lub z tyłu. Dobrą cenę w proporcji do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Oferowane są w najpopularniejszych wysokościach zabudów burtowych 400 i 500mm.Kłonice typu K20 sprawują dodatkową funkcję zamków burtowych. Gwarantują także ekspresowy montaż i demontaż burt. Dodatkowo oferowane są w różnych wersjach – z lub bez możliwości zastosowania statywu do konstrukcji plandekowej. Dostępne są w rozmiarach od 400 do 1200mm. Wyższe kłonice wyposażone są w dodatkowe rygle zamykające co powiększa ich trwałość. Zazwyczaj słupki do burt aluminiowych oferowane są w opcji malowanej lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i zabezpieczenia przed erozją.
Previous Post: Podgrzewanie wody w domku wypoczynkowym – bojler gazowy
Next Post: Grzejniki higieniczne