Komponenty do kontenerów i chłodziarek

Kluczowe akcesorium do blacharki samochodowych oraz komponenty wykorzystywane do remontu aut dostawczych to na przykład: wrota tylne albo boczne, drzwi do naczep {lodówek|chłodni|chłodziarek zrobione z płyty ?kanapka? na bazie polistyrenu lub poliuretanowym obustronnie laminowane {albo|lub wzmocnione blachą. {Wrota|Drzwi|Wejście|Furtę wykonuje się w standardowych grubościach: 34mm, 54mm, 84mm albo inne na szczególne zamówienie. Płyta drzwi musi mieć podbudowy stalowe w miejscu, gdzie będą zamontowane obkucia. O ile w przypadku prostych drzwi kontenerowych adaptacje takie spawane są do profilu obrysowego, to w przypadku drzwi do izotermy lub chłodni wzmocnienia takie muszą być zamontowane na etapie produkcji sklejki typu ?kanapka?. Wyposażenie wykańczające najpopularniejsze oraz tym samym najtańsze są to produkty stalowe zabezpieczone galwanicznie cynkiem. Dla oczekujących wysokiej estetyki i trwałości polecane są fragmenty ze stali nierdzewnej takie jak przeguby drzwi, zamknięcia na pręt kasetowe lub zwykłe, zaczepy drzwi służące do unieruchomienia drzwi w trakcie załadunku|rozładunku. Takie dajmy na to przeguby, w tym pióro, gniazdo, śruba-oś, nakrętka samohamowna, kompletowane w zależności od formatu i ciężaru wejścia oraz sposobu mocowania jarzma, bo przecież być spawane lub przykręcane, często stosuje się po dwa do czterech zawiasów na skrzydło. Uszczelki do skrzydeł kontenerów i chłodni dopasowywane są w zależności do grubości drzwi, używa się uszczelkę z dwoma, trzema i czterema ?wąsami?. Skrzydła tylne do chłodni mogą być także wyposażone w klapkę wentylacyjną.