Burta auta podzielona czyli dwukrotnie więcej możliwości

Każdy kierowca auta dostawczego wie jak niewygodny bywa załadunek i wyładunek, obok zwykłej platformy załadunkowej z uchylaną do dołu klapą. Częstokroć bywa, że zbliżając się do rampy jest na tyle mało miejsca by łatwo odchylić albo zamknąć klapę burty. Ile razy bywało że uszkodzisz ją, nadjeżdżając nazbyt blisko krawędzi rampy załadowczej. Więc czas na małą zmianę, wreszcie pora na podzieloną klapę tylną załadowczą w swoim aucie dostawczym. Owa burta z tyłu może być zrobiona w postaci drzwiczek otwieranych do boku. Wykorzystane zawiasy na dwóch osiach zezwalają na ich otwarcie o dwieście siedemdziesiąt stopni i podobnie jak w kontenerach podtrzymanie płatów na boki pojazdu. Większość dystrybutorów akcesoriów samochodowych we własnej propozycji ma przygotowane już podzespoły z aluminiowych profili. Teraz starczy je ze sobą złączyć. Dobierając aluminiowy panel dolny, listwę panelu plandekowego oraz panel górny skonstruujesz prostą burtę załadowczą o wysokości od 400 do 800 milimetrów. A także w zależności od indywidualnych potrzeb także wyższą. Dodatkowe elementy do ich połączenia w sprawnie działający element skrzyni załadunkowej takie jak; przeguby, rygle, nakładki, zatyczki a także listwy zakończeniowe, zakupisz także bez wysiłku. Do prawidłowego działania warto dobrać uszczelkę krawędziową, która przytka przestrzenie między panelami i zabezpieczy je przed nadmiernie gwałtownym zniszczeniem. Podzielona burta załadowcza, w odróżnieniu od burty instalowanej na zawiasach u dołu ramy, pozwala uniknąć prawdopodobnego zepsucia w czasie załadunku z platformy załadunkowej w trakcie jej spuszczania. Także w trakcie wycofywania do załadunku, pozwala zajechać blisko do rampy wyładowczej. Już mam dwa razy więcej możliwości z nowiutką dzieloną burtą w moim aucie dostawczym.